1. Vi startede med at danne en gruppe af Louise, Jacob, Natasja, Karina og Morten
2. Brainstorm: Vi sad hver med blyant og papir, og fandt på idéer til hjemmesiden.
3. Så analyserede vi brainstormingen
4. og kom frem til at vi skulle have noget is tema, med nogle kolde farver.
5. Vi startede med en Work Breakdown Structure og ud fra den fik vi lavet en tidsplan. Vi fik analyseret målgruppen og lavet koncept, budskab og slogan. Så fik vi lavet inspirations- og præsentationsmoodboards.
6. Så havde vi vejleder møde, og måtte gå tilbage til idé fasen, hvor vi fik ændret designet, og rettet små ting i vores koncept, budskab og slogan.
7. Så fik vi rettet vores mockups, og begyndte at lave en prototype ud fra dem ved at kode i html og css.
8. Efter endnu en vejledning måtte vi gå tilbage til idé fasen, for at passe vores side mere ind til zoos hjemmeside, og kom frem til en prototype endnu en gang.
9. Så fik vi den usability testet,

10. og evalueret testen, og vi fandt det ikke nødvendigt at ændre noget på vores hjemmeside.

11. Så blev vores side lagt på nettet.